SPLOŠNI POGOJI SPLETNE TRGOVINE SO SESTAVLJENI V SKLADU Z ZAKONOM O VARSTVU POTROŠNIKOV (ZVPOT), NA PODLAGI PRIPOROČIL GZS IN MEDNARODNIH KODEKSOV ZA E-POSLOVANJE.
S spletno trgovino upravlja podjetje
NEOLINK d.o.o. Ponoviška cesta 11b, 1270 Litija,
Matična številka: 1562231 Davčna številka: 88280934,
Vpis v sodni register; Okrožno sodišče v Ljubljani, vložna št. 1/33709/00
TRR: SI56031101000326272
(ponudnik).
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
DOSTOPNOST INFORMACIJ (POVZETEK ZAKONODAJE)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
PONUDBA IZDELKOV
Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100% predplačila.
PONUDNIK OMOGOČA NASLEDNJE NAČINE PLAČILA:
CENE
Spletna cena velja za vse uporabnike spletne trgovine.
Vse cene so z DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
POSTOPEK NAKUPA
DOSTAVA
Ponudnik si pridržuje pravico, da postopek prodaje blaga preda podizvajalki Eva Laba s.p., Ponoviška cesta 11b, 1270 Litija, ki je s pogodbo o poslovnem sodelovanju potrdila in sprejema vse pogoje poslovanja, ki so zapisani na tej spletni strani.
Blago odpremimo še isti delovni dan ob prejemu plačila ali naročila (če kupec plača po povzetju) do 11. ure dopoldne. V kolikor blaga ni na zalogi, obvestimo o predvidenem dobavnem roku v potrditvi naročila.
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, predpogoj za dostavo je plačan predračun. Stroške pošiljanja izdelka krije kupec sam, odvisno od načina dostave in vrste plačila. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.
VRAČILO BLAGA oz. ODSTOP OD NAKUPA
Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo/nakup na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da najpozneje v 14 dneh od prevzema blaga na naslov narocila@pajkecpolde.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe/nakupa, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Izdelek se mora vrniti nepoškodovan, načelno v originalni embalaži ter nespremenjeni količini v 14 dneh od odstopa pogodbe.
Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Vrnitev prejetega naročila na naš naslov v roku za odstop (14 dni) se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe/nakupa. To lahko storite z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe.
Če kupec odstopi od pogodbe/nakupa s sporočilom na narocila@pajkecpolde.si, mora prejeto blago na naš naslov vrniti najpozneje v 14 dneh po oddanem sporočilu. Kupec plača strošek vračila blaga – poštnine.
Rok za vračilo kupnine kupcu je 14 dni in začne teči s prvim dnem, ko ponudnik prejme vrnjeno blago in vse pravilne bančne podatke za vračilo kupnine – številko bančnega računa in podatke o imetniku bančnega računa (če gre za tujo banko – tudi SWIFT banke).
Kupec mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Stroške vračila blaga plača kupec.
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost ne glede na svojo pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, ter v primerih, ko nakup ni izveden na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem kar najbolj upoštevali vse razloge in okoliščine.
REKLAMACIJA
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla ali vračilo kupnine.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na svoje stroške vrne po pošti.
VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi NEOLINK d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
NEOLINK d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL